Persoane interesate

joi, 19 iulie 2012

Leapsa...+Premiu

Aceasta leapsa o poate prelua cine doreste...si cei care deja ati completat leapsa nu ma deranjeaza daca lasati un comm in care sa raspundeti la intrebarile propuse de mine...iar cei care au luat leapsa,ii rog sa imi lase un link in care sa le vad raspunsurile:D



dragutz premiu:x
Deci , trebuie sa incep intai cu premiul :
                                     


Acum , leapsa !

1 POSTEAZA IMAGINEA LIEBSTER BLOG AWARD

 - tocmai am facut 

2.Spune 11 lucruri despre tine


Greu!!!
1-Desi la prima vedere par poate cea mai inocenta persoana,am o latura rea,pe care o folosesc doar cu anumite persoane...:)) don't worry!nu o voi folosi pe voi:D
2-Am trecut de 3 ori pe langa Moarte(o data cand eram mica m-am inecat cu un bob de strugure-a fost naspa pentru ca nu puteam sa respir si totul se intuneca si eu ma albisem la fatza;tot cu inecatul dar de data asta cu paine...la fel(mi-a trecut toata viata prin fatza ochilor;si pot spune ca marea majoritate a fost numai cu scoala:)) sa mai taiem din ea:)) si a treia oara sa va spun doar atat a fost legat cu balconul si etajul 7-cred ca v-ati prins)
3-pot da sfaturi bune,dar nu sa le si aplic la propri persoana.
4-Unul dintre marile mele vise este sa invat la facultate in strainatate(Anglia:D)
5-Am citit Twilight,fiecare carte de cel putin 20 de ori(asta pana acum-si tot aceasta carte mi-a deschis apetitul pentru citit carti fantasy,mai ales carti de autori straini)
6-Mancarea mea preferata:spaghette
7-Am doar cateva prietene in care ma incred cu adevarat(bine in viata,niciodata nu poti avea incredere in totalitate in cineva)
8-Deseori merg pe premisa "ochi pentru ochi si dinte pentru dinte"
9-Sunt o persoana foarte visatoare,dar de asemenea care se plictiseste repede de rutina(sunt zodia peste),romantica dar intr-un stil ciudat(adica ce le impresioneaza deseori pe anumite fete pe mine ma lasa rece;de ex.:trandafirii-imi plac sa vad la altcineva dar sa nu primesc...mie imi place unicitatea;mai de graba as primi floare de liliac:X:X:X)
10-La prima vedere par o fata timida,dar cand ma cunosti cu adevarat ti-ai dori sa fiu timida(vorbesc o gramada,si rad o gramada:)) )
11-Imi place mult dansul(dar sa nu ma pui sa cant-sunt afoana)!

Hai ca nu a fost asa grea:))

3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi


~~~~~~* ~~~~ Primite ~~~~*~~~~~
1 . Care este melodia ta preferata ?
In acest moment nu am una...am inceput sa ma plictisesc de muzica asta de la televizor asa ca ascult muzica mai veche.Deci as raspunde:"Could I have this Kiss forever"-Enrique Iglesias
2. Un lucru care te defineste .
In mod cert-incapatanarea(o mostenesc de la tata,desi nu vrea sa recunoasca:)) )
3.Cum ti se pare blogul de la care ai primit leapsa ?
Il ador!!!Imi plac la nebunie povestile,one-shoot-urile si poeziile:D
4. Ai o carte / serie preferata ?
Am mai multe.O sa zic "Academia Vampirilor"(desi nu e singura)
5.Care-i cel mai stanjenitor lucru care ti s-a intamplat :) ?
Pai mie imi placea de un baiat din scoala.Dar pentru ca era brunet cu ochii verzi(acum am observat ca sunt schimbatori-verzi-albastrii).Imi placea doar asa ca aspect.In rest nimic.Si a aflat o fata de la mine din clasa,care sa spunem e cunoscuta pentru gura cea mare...si mai ales si infloreste totul.Si s-a dus si i-a spus.Dar nu a putut sa se abtina si s-a laudat si la el in clasa.Si iata cum a doua zi,m-am trezit in  clasa cu el si cu un mare grup de fete...el a plecat imediat,ca bineinteles fusese mai degraba tarat de fata aceea.Dar nu asta a fost partea rea...a fost interogatoriul fetelor...aloooooooo????Ce va interesa pe voi???Apoi a fost destul de stanjenitor cand ne intalneam pe culoar...noroc ca el a fost un dragutz si n-a bagat-o in seama pe aia si multumesc lui Dumnezeu ca s-a terminat scoala.Desi a fost cam cu ghinion ca am nimerit la acelas liceu:))Si am invatat anul trecut si clasa langa clasa...e bine macar acum ca el e a unsprezecea si invata dimineata...pfffff!oricum a fost data uitarii intamplarea...
6 . Vacanta sau scoala ?
Vacantaaaaaaaaaaaaaaaa!dar e bine si la scoala doar partea cu pauza:))
7. Cand ai mai multa inspiratie ? Ziua sau noaptea ?
Cu siguranta noaptea!!!chiar de la 3 dimineata:D
8.Spune-ne un talent secret de-al tau !
Nu cred ca am...poate doar scrisul,ca nu stie multa lume ca il practic.(dar asta nu e prea mare talent)
9. Cel mai curajos lucru ce l-ai facut vreodata .
Am sarit de la un balcon la altul si eram la etajul 7-era o situatie de urgenta!
10.Ce te atrage prima data la o carte ?
Coperta+titlu
11.Ai un cuvant de spus ?
Am mai multe:))



~~*~~~~~~~~ Era sa uit de Intrebari de adresat ~~~~~~*~~~~
1.Care e cea mai mare tampenie facuta?
2.Care este cel mai mare vis al tau?A devenit realitate?
3.Unde te vezi peste 10 ani???
4.Cati ani ai?
5.Ce limbi straine vorbesti?
6.Care este cea mai mare fobie/temere a ta?
7.Povesteste un moment stanjenitor...
8.Da-mi exemplu de cateva seriale favorite,filme si carti!
9.Care sunt calitatile si defectele tale?
10.Scrie si descrie locul in care ai fugi in acest moment.(poate sa fie din orasul tau,de pe alt continent,de pe alta planeta:)) )
11.Cat la suta conteaza personalitatea persoanei iubite si cat la suta valoreaza aspectul?

4. Nominalizeaza 11 persoane (+link) care sa realizeze acest tag


4 comentarii:

  1. Nicee,nicee!:*Ce îmi plac răspunsurile taleee!:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heyy!Ai o surpriză ce te aşteaptă la mine pe blog!:)

      Ștergere
  2. merci ca m-ai nominalizat si pe mine,am sa-ti raspund doar la intrebarile tale,pentru ca am indeplinit leapsa odata,sper sa nu te superi

    RăspundețiȘtergere
  3. Am o leapsa pentru tine:)

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere