Persoane interesate

miercuri, 30 mai 2012

O noua leapsa:x

Aceasta leapsa am preluat-o de pe blogul "From Dawn to Dusk"...multumesc mult:X:X:X.Poate sa o preia cine isi doreste:D

1.Unde erai acum 3 ore ?
La scoala...cred ca aveam ora de T.I.C


2. De cine eşti îndrăgostită ?
Neah....deocamdata nimeni...ce atata dragoste:))mai bine single.

3. Care a fost ultima dată când ai ieşit în oraş ?
Vineri...si de atunci am racit...deci adio iesit afara:(

4. Ai fost la cineva în ultimele cinci zile ?
La o prietena.

5. Care a fost ultima băutură consumată ?
H2O....:))

6. Ce porţi în acest moment ?
PIjamale:))tocmai am venit de la scoala;si nici nu ma simt prea bine...FORTA PIJAMALE!

7. Ultima mâncare consumată ?
Iubirea mea---spaghette:x



8. Ţi-ai cumpărat ceva de îmbrăcat în ultima perioadă ?
Un tricou dragutz

9. Ce sport preferi ?
Daca lenea ar fi un sport...as fi olimpica:))mmm...probabil inotul,tennisul,hand-ball...si daca as stii-patinajul

10. Care sunt animalele preferate ?
Papagali,caini,caii(animal regal:x),ursul panda,cangurul(mda stiu-nu pot avea si eu niste animale normale:)) ).

11. Ai fost vreodată îndrăgostită ?
Mda...mai mult nu comentez.

12. Îţi este dor de cineva ?
Maybe...:D.

13. Ce te atrage la un băiat atunci când îl vezi pentru prima dată ?
Nu stiu sigur.Trebuie sa imi placa caracterul lui.Ca visez eu cu ochii deschisi si zic ca baiatul trebuie sa fie brunet cu ochii verzi sau negrii,asta e alta poveste:)).

14. Ce planuri ai pentru diseară?
Leneveala,de facut o compunere pentru un concurs,facebook,televizor,stat degeaba:))

15. Ce zice ultimul mesaj primit ?
Nu mai stiu;)

16. Unde este în acest moment cea mai bună prietenă a ta ?
Acasa in fatza PC-ului;;)

17. Ce gen de muzică asculţi ?
Orice(nu sunt fana manelelor-fara suparare:D).

18. Ce făceai azi noapte la ora 12 ?
Pe net....


19. Tocuri sau balerini ?
Both:X.

20. La ce facultate vrei să ajungi ?
Inca nu stiu...eu inca incerc sa vad daka reusesc sa fac facultatea in strainatate...dar aici as vrea "Relatii internationale" sau "Drept comunitar"-ceva cu afaceri ma vad eu,calatorind mult.(poate aveti vreo sugestie;;) )

21. Ţi-ar plăcea să ai copii ?
Cred.Eu intotdeauna zic ca as vrea gemeni fata si baiat.Dar pana atunci se vor schimba multe.

22. Te enervezi uşor ?
Da.

23. Ai avut o experienţă în care era să mori?
Cand am sarit de la un balcon la altul.

24. Bei cafea ?
Nu sunt fana cafelei. 

25. Care este filmul tău preferat ?
Nu pot alege.


26. În ce oraş ţi-ar plăcea să locuieşti ?
New York,Londra,LA:x

5 comentarii:

  1. Iubesc raspunsurile! :*
    Multumesc ca ai preluat leapsa >:D< ! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. niciodata nu am inteles scopul Lepselor...dar sunt interesante in felul lor naiv

    RăspundețiȘtergere
  3. Congrats on the tag!
    We're the same! Laziness is also our Olympic sport!hahaha!!! ヅ


    By the way, please stop by our blog soon and we'd love it more if we can follow each other. ت

    http://fashionmoto.blogspot.com

    Also, please click on the REWARDS button on the left side of our blog for you to earn points and avail the gift certificates from the merchant of your choice.

    Thanks! ヅ

    RăspundețiȘtergere
  4. Waa :x
    Parca ma descri pe mine :))
    Frumoase raspunsuri :*

    RăspundețiȘtergere