Persoane interesate

sâmbătă, 10 martie 2012

O leapsa interesanta...


1. Daca vi s-ar propune sa va scrieti biografia, carui scriitor i-ati incredinta sarcina aceasta?

Pai este vorba de biografia mea deci cel mai bine este daca o scriu eu...dar presupun ca as putea cere sfatul altor scriitori;)


2. Care sunt motivele pentru care i-ati incredinta lui sarcina aceasta?
-nu le-as incredinta toata sarcina...ei deja sunt scriitori renumiti deci pot sa imi ofere sfaturi:D

3. Este sfarsitul lumii. Ce carte ati pune in capsula cosmica pentru a pastra o « urma» a umanitatii?
Seria Academia Vampirilor.Stiu ca a zis o carte dar eu as lua toata seria chit ca trebuie eu sa ma mai inghesui...:))
4. Cum arata pentru dvs. pauza ideala pentru a citi o carte?
O dimineata placuta de vara,cand soarele nu are totusi atata putere,dar straluceste jucaus pe cer.As sta la umbra unui copac,undeva la inaltime si as privi marea,intrepatrunderea cerului cu apa.Iar sunetul lin al valurilor care se sparg mi-ar acompaia gandurile pe taramurile imaginatiei...

5. Dacă ati avea puterea de a « sterge » un personaj de roman, care ar fi acesta?
Orice personaj din orice carte oricat de insignifiant ar parea joaca un rol important...cum as putea sa-l sterg?????Unde mai e farmecul???

6. Care sunt motivele pentru care ati scoate acest personaj?

-Nu am

7. Cati kilometri ati merge pentru a gasi o carte ?
Daca cartea ma intriga as merge zi si noapte pentru a o gasi...sau fac autostopul si ajung mai repede:))

8. Daca ar fi posibil sa va intoarceti in trecut, ce scriitor ati vrea sa intalniti ?
Lev Tolstoi(pentru operele lui geniale care surpind atat de bine trairile personajelor)
Jules Verne(pentru toate inventiile scrise ca pentru mai tarziu sa fie chiar inventate) 

9. Care ar fi primele cuvinte care i le-ati adresa (In afara de « Buna ziua ») ?
I-as spune ca il admir pentru toata munca depusa...

10. Descrieti biblioteca visurilor voastre.
  O bibloteca plina cu carti din toate domeniile,care sa cuprinda cat mai multe genuri si autori.Si sa nu uitam de sala cu semineu si cu fotolii mari si moi in care sa te afunzi...iar lectura sa-ti devina prietena...

O leapsa destul de interesanta...cine o doreste poate sa o ia!!!

3 comentarii:

  1. Interesanta leapsa si frumoase raspunsuri. Si mie mi-ar placea sa-mi scriu biografia singura. Doar cine ma cunoaste mai bine decat mine?!
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey, uite o leapsa de la mine http://experimentul2011.wordpress.com/2012/03/11/leapsa-tirzie/

    RăspundețiȘtergere