Persoane interesate

duminică, 15 ianuarie 2012

Speranta ultima moare!!!




De mai mult timp citesc si rasfoiesc povestile altor persoane.Ficuri cu supranatural,de dragoste,de aventura.La unele imi mai expun si eu parerea,la altele nu.Dar m-am gandit sa incerc si eu.De mai mult timp prietenii imi spun sa incerc...Dar mi-a fost frica.Daca nu o sa ma ridic la nivelul asteptarilor.Si totusi de ce sa regret mai tarziu.Cu ajutorul vostru am sa invat si poate voi reusi sa-mi duc la capat planurile.
Inca o chestie...scuzati-ma daca blogul meu arata cam naspa dar sunt praf la acest capitol.Cu timpul poate invat sa-l administrez...

3 comentarii:

  1. Crede-ma, la inceput pentru toti e mai greu, si toti am fost boboci. Eu una inca ma mai consider una caci, desi am blogul de aproape un an(wow, cand a trecut timpul?!) nu ma pot nu-mi nici macar initiata in tainele blogurilor.
    Dar stii cum e: cu cat invatam mai multe cu atat ne dam seama cat de putine stim :p.
    Uite un sfat care sper sa te ajute si pe care sa nu il uiti: atata timp cat scrii pentru tine, atata timp cat tu scrii cu sufleul, cat tu simti tot ceea ce scrii, atunci te vei numi scriitoare. Nu trebuie sa scrii pentru vizualizari sau comentarii. Da, stiu, te binedispune enorm cand vezi acolo unu cat de mic, dar intelegi tu! :d :p
    Ce pot sa-ti urez decat multa bafta, multa inspiratie, si la cat mai multi cititori! :*

    RăspundețiȘtergere